Busy woman

Denna veckan händer allt på en gång. Efter att ha kommit hem kl 2 efter konserten i måndags var det dags för redovisning i tre timmar på tisdag. Trött som ett pack var det sedan dags för bowling med Linnéa! Raaandom!
Vi låg i princip lika hela tiden, tills Linnéa spöade mig med typ 5 poäng och jag fick gladeligen köpa ett S till henne i kiosken.
Igår var det dags för sista dagen på kursen och vi kickade ass med vår redovisning! Skönt att det är över.
Sen skjutsade Hugo upp mig till K-stad där jag fick stressa hem för att skyffla in häst med tillbehör för att byta häst med en kompis i Halmstad. Väl framme lurade Lousie iväg mig på fest och vi rockade loss på kåren i Halmstad. Det var kul, men där fanns en massa utbytesstudenter som luktade svettig krydda. Bläää! Och jag skar upp mitt finger på en glasskärva.. Efterfekken var möjsig med lite guitarhero och makaroner så vi var inte hemma förrän halv sex. Sov fyra timmar och körde sen till stallet för att rida våra pållar och sen snodde jag Louises häst och körde hem. Sen skulle jag egentligen tagit tåget till Jkpg men det får bli imorgonbitti för biljetter fanns inte, och quite frankly, jag behöver andas en stund!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0