Sam's Town

Igår kväll fick jag en utmaning att välja ut en låt. Inget särskilt kriterium förutom att det typ skulle representera mig. Oh man vilken uppgift! Efter uteslutningsmetoden valde jag till slut Sam's Town av The Killers. Den är grymt bra och energin bakom den bara överflödar! Det är ju sjukt svårt att välja för man har ju så många olika favoriter; nån som man har fint minne till, favoriten just nu, eller favoriten inom en viss ganger, en gammal klassiker, den riktigt genialiske låten, nån med bra ös i eller kanske nån med lite skönare toner.. Ja listan kan göras lång.
Därför tänkte jag tipsa om några av de störtsköna låtar som fanns kvar efter åtskilliga gallringar! :)

The Funeral - Band of Horses
The Scientist - Coldplay
Society - Eddie Vedder
We Are The People - Emipre of The Sun
Take Me Out - Franz Ferdinand
Hundred - The Fray
Killing Me Softly - The Fugees
If You Want Me - Glen Hansard/Marketa Irglova
The Passanger - Iggy Pop
Boat Behind - Kings of Convenience
Map of The Problematique - Muse
Bliss - Muse
Nothing to Worry About - Peter Bjorn and John
The Day After Tomorrow - Saybia
I Surrender - Saybia
Shut Your Eyes - Snow Patrol
Smile Like You Mean It - The Killers
When You Were Young - The Killers
Crystalised - The xx
E.S.T - White Lies
New Soul - Yael Naim

Enjoy! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0