KK:s ff

Mjodå i helgen var det dags att fira världens bästa KK!
Karin fyller 22 om några dagar så då är det ju givet att det blir kalas med buller och bång!
Det var faktiskt väldigt skojsigt, för det kändes som en mini-klass-reunion. + några extra beundrare förstås.
Det var a lot of cathing up to do, och så körde vi limbo och pyntade med lite serpentiner. Men sen kom minttun in i bilden igen och några delar av kvällen är lite diffusa.. Men det får man bjuda på! Tur man har kamera som kan avslöja kvällens gång :)
Sen var det dags att skaka rumpa på T-baren när jag råkade ut för ett missöde. Jag gick ut en liten snabbis och när jag skulle strutta in igen nobbade vakterna mig, tydligen hade jag inte fått stämpel. Varför har vakterna nobbat mig två helger i rad? Jaja, inte nog med det, mobilen hade naturligtvis dött också så jag kunde inte få tag på en själ. Så mitt enda alternativ var att dra och våldgästa den enda stackaren som inte befann sig på T-baren.. Kul!

  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0