Ännu en gång

Efter en skön idol-kväll begav jag mig hem till K-stad igen. Där skulle jag fixa och trixa lite med pållen, men det hade tydligen redan min snälla mamma gjort. Så då blev det inte mer spännande än att busa med valpisarna innan det var tid att dra ut och slira. Och ÄNNU en gång: förfesten var kul, men jag kom inte in på stället. Vafan?!?! Förbannat också. Stod i kö i typ en timme bara för att trotsa men sen gav jag vika, och när jag väl kom in på ett annat ställe var det jag som dissade vakterna och drog och käkade istället. Men det är inte så pjåkigt det heller, det blir billigare och man träffar på en massa vänner ändå!
Jag hatar inlägg utan bilder, det är som en bok utan bilder, det blir plötsligt mkt tråkigare! Men till mitt försvar hade jag världens snyggaste väska där kameran tyvärr inte fick plats.
Och igår var det söndagsmiddag där det skrattades åt skulderflexatörer och 50-plussare med bona(bonde)-händer som försökte spela Guitar Hero på iPhone.
Show cancelled.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0