13

Idag är det fredagen den 13! Woho grattis till mig, för då fyller jag ju nästan år. Dels för att jag är född fredagen den 13 och för att idag fyller jag exat 21 ½ år. Mm great news.
Denna veckan har varit en riktig mördarvecka! Haft 7-timmars dagar övervägande delen av veckan, puh.
Så nu i helgen hade jag tänkt att bara chilla, men nej, då måste man pallra sig hem till nordost igen..
När ska man få en ledig dag? Men det är ju inte bara neggo, jag får ju passa på att gå ut och svira litta också. Fniss. Och inte ladda batterierna inför nästa vecka som iofs bara håller sig på dråp-nivå.
Skitonödigt inlägg, men vad gör man i väntan på bättre täjder?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hur sjutton kan jag se ut som en jordhög när jag inte bär brunt?!

2009-11-15 @ 12:01:32
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0