Vad hände?

Vart tog våren vägen? Helt galet fint väder i lördags, och så tittar man ut igenom fönstret och se facking snö. Vad är det för sätt?! Och jag som var inne i ett väldigt bra plugg-roll. Den fick ett abrupt stopp har jag ju märkt. Nog tack vare tentan i lördags. Tenta på onsdag, och igår läste jag lagtext i pauserna till Run's House. Och idag har jag nog slängt in handduken totalt. Men imorgon blir det nya tag! Och jag tror jag måste ta och gråta en skvätt snart, jag tycker jag är på väg till tårar så snart nåt är i lite motvind. Bättre att få ut sig tårarna på en gång, så kommer dom inte fram igen inom det närmsta halvåret iaf.
Och jääääklar vad jag ser fram emot lördag! Ska bli sinnes tror jag! :) Utgång i mitt käraste Kristiantad! Nu blev jag på lite bättre humör.

Pussssss


Kommentarer
Postat av: Linnéa

snö?! tur att jag inte bor längre norrut! du får tänka på ven så blir du gladare!! och behöver du något att göra i pluggpauserna kan du göra utmaningen på min blogg! Puss kompis!

2009-03-23 @ 21:53:12
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0