utmaning!

wohoo jag har fått en utmaning av Linnéa! (kan ej länka) linneahansson.blogg.se dock.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "819         Förordning (2000:63) om tröskelvärden vid offentlig upphandling" Låter ju spännande! hmm.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En röd soffkudde.
3. Vad såg du senast på TV? Det var ju Beck - Den svaga länken. Jag tycker nog att den var sådär, jag listade ju ut att det var föräldrarna redan i början när dom betedde sig skumt och tönten krafsade i löven.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? Kvart över 23.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? In Private med Sahara Hotnights. Den är bra.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Om man inte räknar att gå till och från bilen, så red jag ut i skogen på min söta pålle.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Tittade på som i TV? Beck. Eller hittade på? Borstade tänderna.
9. Drömde du något inatt? Ja, the matter of fact is att jag drömde om Hemglass. Kommer inte riktigt ihåg vad drömmen gick ut på, men Hemglass minns jag!
10. När skrattade du senast? Jadu allt är relativt. Jag fnittrar flera gånger om dagen åt allt som är ltie komiskt. Men sist jag skrattade ordentligt var igårkväll hos Pernilla när vi visade upp våra heta musikvideor på projektorn för hela förfesten.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Två ramar med tre foton i varje, den ena med mina syskonbarn, den andra med foton från studenten. En Muse-affisch och en av The Killers. En väggklocka. Och tre stora inramade foton av när jag hoppar på tävling med Poseidon, Abigail och Sparrow. Plus en spegel!
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Njaej inte så här på rak arm.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Det är kul med vilken utmaning som helst!
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Det senaste jag kan minnas är Grey Matters, men det är ju ca 2 månader sen! Men det stämmer nog tyvärr. Jag gillade den, jag skulle faktiskt kunna rekommendera den som tidsfördriv.
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Den var lätt. Jag skulle köpa mitt Emmeholm och aldrig släppa taget! Och självklart resor och en stor garderob.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Hmm jag är inte så hemlig. Men det är nog lite otippat att jag är grymt mörkrädd!
17. Tycker du om att dansa? Ja! Och helst till 90-tals musik.
18. George Bush? Fiasko.
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Flicka tycker jag är jättesvårt. Men jag gillar Linnéa och Lovisa hihi. Jag har så många namn jag gillar på herrsidan, som Jesper och Adrian. Eller Delisius. Men i slutändan blir det nog helt klart Duga och Målsman.
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Absolut! I Melbourne helst. Men jag skulle ju vilja ha med nära och kära förstås!
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Följ med mig så ska du får träffa dina släkt och vänner som redan flugit hit.
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? http://linaochcillaontour.blogg.se/ Linnéas, och denna blogg är de enda jag läser!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, Duga och Målsman är det bästa!

2009-03-09 @ 10:30:18
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0