Älmhult

Idag bar det av för tävling i Älmhult. En halvtimme försenad som jag var, var det till att trycka plattan i mattan och stressa iväg för att hinna hoppa första klassen. Under dagen deltog jag i två 110-hoppningar, och blev placerad i båda. I första blev jag 7:a av 30-ish, och i andra blev jag 12:a av 70-ish. Inte superbra, men absolut bra nog! Min Sparrow är en klippa. 3 placeringar av 4 möjliga sen min nystart. Det var dessutom första gången som jag hoppade med Hackamore (bettlöst bett, hur nu det går ihop), så jag tog det lite lugnt för att känna mig fram. Annars har jag bara sovit idag.
PS. Helt sjukt nice väder nuförtiden! DS.

Den ena ritten för dagen kan du se här!

En liten kommetar om melodifestivalen igår kväll. Vilken skräll! Jag var bussäker att det skulle stå mellan Månsan, Alcazar och EMD. Jag hejade på Alcazar. Månsan är störig med sitt motto "2 meter brett mellan benen är sexigt". Och EMD är inte min grej. Hur i hela friden kunde Sarah Dawn Tuttar få så mkt poäng? Helt värdelöst tråkig låt. Och den där hissen var ju bara för fattig. Jag är dock inte helt förfärad att La Voix vann. Linnéa sa till mig direkt när hon kom innanför dörren "du kommer hata opera-låten", men det var helt OK faktiskt. Tråkigt bara att jag inte kan sjunga med i låten. Go Malena! iaf. Och jag vill verkligen veta vilken målgrupp som röstade på henne.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag vet nu en person! Tomas hejade på henne och tyckte att det var himla bra att hon vann! "vilken kapacitet" tror jag att han uttryckte sig om hennes röst. och något om att sverige behöver testa något nytt.

2009-03-15 @ 21:29:59
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0