Sommarn

Här ligger jag och drömmer mig bort till sommaren. Tänka sig att jag har sommalov! Det känns så nostalgiskt. Och om endast två månader kan jag åberopa denna frihet. Då ska jag värma mina fötter i värmen. Kisa åt solen och svettas som en gris. Jag börjar nästan bli utmattad av att längta efter värmen, känns som jag gjort det i evigheter nu.
Jag vill resa till en vacker ö nånstans och känna på mysfaktorn. Och det ska jag bannemej göra också! I sommar ska vi till Ven! Nu eller aldrig, eller hur? Kommer nog bli hur muntert som helst.
Varsågod och njut av detta exotiska paradis:

Här ska vi cykla.


Va fasen nu får jag inte tillbaka texten till kanten.
Iaf, vad jag vill få sagt här i slutklämmen är att jag suktar efter lite ny musik.
Alla smaker och stilar välkomnas med öppet hjärta.

God natt och god morgon till överavskrivningar och bokslutsdispositioner!

peace off







Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ven! Here we come!

2009-03-17 @ 07:40:52
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Sara

Snygg ritt syrran o grattis till placeringarna :) Vi har klippt Tage idag tillsammans med mamma, tog en bild på Lucas o Tage som ligger på min blogg, så kolla på den ;)

2009-03-18 @ 20:20:15
URL: http://barahonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0