Sommarkneget kirrat!

Då var det klart att det blir slaveri för Hemglass sommaren 09 också.
Förut var jag lite neggo för jag ville helst jubba på bank eller nåt, men nu är jag taggad!
Nu när jag tänker på det så tycker jag att det ska bli skitkul. Pumpa fett med musik när man
är på väg ner till vackra Österlen. Goda glassar och ljuva sommarnätter när man sitter och
äter McDonken på gräsplätten utanför kontoret efter hårt arbete vid midnatt.
Lön med ob och provision tackar man inte nej till heller!

Neggo är dock att jag inte kommer ha tid till nåt annat eftersom jag kommer jobba
10-12 timmar varje dag. Fast i år ska jag fantemej till stranden en gång och grilla en gång!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0