Snorvel

Jag har blivit förküüüld! Jag tror att jag har pluggat mig sjuk. Jag överdriver inte när jag säger att jag har pluggat mer de senaste två veckorna än vad jag gjort sammanlagt under hela min skoltid. Men snart ska det bli en liten paus hoppas jag på. Tenta i affärsredovisning på lördag, och i konstitutionell rätt på onsdag. Dessutom har vi lämnat in två arbeten idag, så det är ju en liten tyngd lifted off my shoulders. Nae, men efter tentorna ska jag bli frisk, jag ska sova, och jag ska titta på tv, plus att jag ska ut och ha kul och umågs med mina söta vänner! Det ska bli fint. Men sen börjar en hel kurs på engelska. Juridisk engelska!!!! Aja, den tiden den sorgen. :)

Atjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0