Då var det dags igen

för ett litet utdrag of my life. Den senaste veckan har varit sjukt hektisk. Jag har inte hunnit läsa morgontidningen en enda dag! Är det inte det ena så är det det andra! Träning, föreläsning, ALBA, PM, seminarium ink förberedelse, sova, fest, och bankett, plus självständigt plugg. Men oj vad jag gillar att vara sysselsatt. Vet inte riktigt varför, men det är väl en vana skulle jag tro. Har alltid haft många bollar i luften, speciellt då med skola och hästar i plural. Ändå känner jag att jag inte hinner med allt jag vill göra. Jag satt idag i soffan och tänkte lite. Jag är rädd för döden. Och även om jag inte skulle dö förrän jag är 80 så känner jag att det är för lite tid! Jag vill inte sluta leva, det är min favoritsyssla! 
Men ok, då tänkte jag avslöja veckans "tummen-upp": utgången i lördags och shoppingen i söndags var helt sjukt nice. Jag och Elin hade så himla kul! Haha så mkt att skratta åt. Dels åt att Elin fimpade i min väska. Och just nu är jag inne i ett otroligt shopping-sug. Jag önskar ibland att jag jobbade så jag kunde tjäna pengar och shoppa precis vad jag ville. Men ja jäklar vad jag ska shoppa efter dom här 5 åren!
  väldigt läskig bild om jag får säga det själv.

Veckans "tumme-ner" är helt klart min facking fortkörningsböter! 2000 spänn rätt åt fanders! Har aldrig nånsin fåt ngn bot, men sen jag flyttat till Jkpg har jag fått fyra, och tillsammans 2900 kr som jag hade kunnat spendera på skor eller nåt annat kul. FAN. Här kryllar av poliser överallt.


Men nu tycker jag att det ska bli skönt att komma hem till helgen. Då ska jag pussa på Sparrow, Lucas, Sebastian, Olivia och Jonathan. Mina absoluta favoriter. Det blir också helt sjukt mkt plugg. Jag ska försöka lämna min trogna dator kvar i Jkpg så jag slipper frestas att lyssna på musik hela tiden. Ska nog försöka hinna med att dra ut på stan och svira lite:) Ska bli skönt att få komma hem och kunna sluddra på otydlig skånska och ändå bli förstådd! :)

Självklart måste jag ju nämna banketten också! Den var trevlig; god mat, trevligt sällskap, liveband med irländsk folkmusik, och finklätt folk! Jag är dock väldigt besviken på mig själv för att jag inte fick några fina bilder. Inte en enda på min fina outfit. Jag som för första gången hade fina högklackat på mig!
   

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fia! du har fått en utmaning!

2009-03-07 @ 12:14:08
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0