Var e persiljan? Var e dillen?

Nämen helt allvarligt, vart tog hela förra veckan vägen? Den gick för fort! Fin vecka
minus ångesten för alla pengar som försvann på julklappar. Och minus borrningen
där jag själv inte ens ansvarade för den adekvata kausaliteten. That's niice!
Fest både fredag och lördag denna veckan med ett inslag av arbete därimellan.
Fredagen doftade chillax från min sida med underhåll genom observationer av
folk som var helt slut i huvet.
Jobbet var tradit som faen, inge kunder whatsoevva! Nja, det var en sanning med
modifikation då jag hade disco i bilen, som jag dessutom körde fast med i en sörja.
Lördagens bravader därefter var heeelt facking mental! Men det kommer dock ej
offentliggöras och visuella föreviganden kommer ej att dokumentars här. Höhö

-Anghahg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0