v. 48 i bilder

Mhm jag har varit riktigt kääs på att dokumentera min vardag på sistone. Men nu en mindre update iaf.


Japp lite mat hos Pappi satt på sin plats. Han och Lucas kör lite boule inomhus (Lucas gillar inte idol). Det blev iaf carbonara som vanligt, dessutom vet Pappa hur en godisskål för tre pers ska se ut! Word!


Sen har jag hunnit med ett besök i Ullared med mina två systrar och två kusiner. Vi körde pittidigt för att slippa den milalånga kön som artade sig vid 10-tiden. Men väl inne fick jag sinne på alla tjocka tanter som inte har folkvett att inte blockera vartenda kvadratcentimeter av gåyta. Grr! Jag fick sätta på iPoden, räkna till tio och helt enkelt låta bli att bege mig till de avdelningar de befann sig på (dvs alla). Jag fyndade trots allt ett par skor på Scorette Outlet och the road-trip var sketakul trots att sällskapet bara dissade mina skivor.




Sen var det naturligtvis fäzzt igen! Denna gången var det glögg, pepparkakor, lussekatter (som jag råkade glömma i ugnen så de var tyvärr inte så uppskattade att tugga på, men väl som businstrument), och julmusik som gällde. Det var gemytligt, och väl ute på Class dundrade det 90-talsmusik ur högtalarna! Wohoo på hög nivå! :)




Jag har dessutom hunnit med att gå på julskyltning! Det var väldans trevligt och jag upptäckte att världens fulaste jacka faktiskt fastnar på bild, H&M är lite passive agressive mot sina kunder, jag passar oerhört bra som stalker och fick se en söt fjåårding mitt i city.


Möööjjs är det att komma hem och fortfarande vara nummer 1 hos voffarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0