Mellandagssysselsättning

Mjodå nåt har man väl för sig så här dagarna efter jul, men jag gör inte många knop inte.
Lite plugg, lite fäjsbok, lite promenad(er), lite klinka på gitarren. Jag har faktiskt lärt mig
lite av Crystalised, yay. Sen har jag varit och besiktigat Nisse. Han är en fin 18-åring,
det var bara spaken som behövde lite underhåll.
Jag har även brunchat och gått en runda på stan med Linnéa! Vi behövde prata av oss lite.
Men det var sådär att gå på stan, jag tycker jag har sett samma gamla plagg hänga på
galgarna i tre månader nu.

Och så har jag kekat pommes med Joel och JD. Då fick jag även en ett gyllene tillfälle
att titta på sämsta filmen någonsin (självklart innehållande en viss Svartneger),
och se på när Jesper skjuter utomgjordingar. Chodysh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0