Malmoe

Idag mötte jag upp Linnéa i parkernas stad för att hänga ut lite tillsammans.
Vi var inte sena med att smaka gratis våfflor bredvid skridskobanan på Stortorget.
Jees jag måste skaffa mig ett våffeljärn, det var ju sanslöst smaskigt!

Sen var det dags att åka hjul!
Det var möjs, inte alls lika läskigt som Parishjul trots att det var minst samma höjd.
Det var fin utsikt iaf, och vi fick åka ett extravarv utan extra kostnad!

På Stortorget kikade vi också in de gedigna kvinnorna som högg ved och kastade yxa.
Damn hon hade jag inte velat träffa på ute i skogen, mitt i prick varje gång!
Jag kom att tänka på den gång jag skulle hugga ved i Yngsjö när jag var mindre och skrapade
låret med yxan när jag svingade. Skillat!

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0