Julpysselmusik

Idag är det på tiden att jag tar och införskaffar resterande julklappar och förklär dem i rött och guldigt papper.
Det är ingen hemlighet att jag och julen inte är bästa kompisar, så jag måste erkänna att jag inte har så bra koll på julmusik och sådant. De jag kan på rak arm är feliz navidad och hej tomtegubbar men det räcker inte till en härlig spellista att gunga till när man pysslar, så därför har jag knåpat ihop en egen lista som är prima att ha i bakgrunden. Jag gillar att ha fina låtar som man kan sjunga och gunga till, då kommer jag i stämning. :)
För den som har tröttnat på sånger om tomtar och snö, ta en provlyssning: PYSSELMUSIK


Kommentarer
Postat av: Linnéa

många gamla godingar på den listan! pusspuss!

2009-12-22 @ 13:32:32
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0