Södra Esplanaden 18 C

Yiihoo! Nu är Lund officiellt min nya hemstad. Så sanslöst kul och spännande! Mina förväntningar och förhoppningar på kommande tider är utomordentligt höga.
Nej men jag tänkte att jag skulle ge en liten kort beskrivning av mitt krypin.
Det är en tvåa med balkong på andra våningen. Köket är av äldre modell, men mysigt och fräscht! Har ju till min stora förtjusning även diskmaskin! Hoppas verkligen att den fungerar :)
Sen så har vi sovrummet med en stor och en liten garderob. Tjoho vad trevligt det ska bli att fylla ut dom!
Toaletten är dock liten, kan praktiskt taget tvätta mig när jag sitter på shutta! Men det går an.
Vardagsrummet ser väl ut som alla andra, och där hittar man också ut till balongen som är placerad i västläge. Där ska jag nog kunna spendera några fina kvällar. :)
Åhh jag är så taggad till tusen!
Men jag ska också erkänna att jag kommer sakna Jönköping, det gör jag redan. Jag hade ju det så mysigt och trevligt där uppe trots allt. Men jag ska inte förtrösta, jag ska upp och hälsa på mina sötisar imorgon! Wiie det ska bli så himla roligt! Tihihi :)

"you can tie my hands to these walls, but you can't tie my dreams to this place"

Kommentarer
Postat av: Lotten

upp med bilder :-) eller så ser jag bara dte live helt enkelt.. :)

2009-08-27 @ 19:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0