A Rush of Blood to the Head

Master P and I rullade upp till Sthlm med Claes och David mitt i natten i sämsta vädret för att njuta av livets allra godaste. Vi shoppade så gott vi kunde under lördagen, men paniken började smyga sig på nerverna när vi missade systemet med tre minuter. Som tur var hade vår lya på Sveavägen vin och öl så det räckte och kunde ha blivit över. Under shoppingens promenader stötte vi på chefen i Beck när hon, jag och Pernilla stod och beundrade samma klockor i Ur&Penns skyltfönster. En kort stund därefter mötte vi på chefen för SEB. Känidsåskådning: check!
Hursomhelst befann vi oss senare på stadion och sprudlade av glädje, förväntan och bara lycka. Vi armbågar oss fram och kommer nära scenen. Wohoo! När Chris Martin senare dansar runt kunde man ju nästa få en skvätt svett på sig. Oh maaan vad het han är. Ville bara få det klarlagt. Och till min stooora glädje var White Lies förband! Det går inte alls förneka att de är en av mina favvisar. Jag ska inte ens försöka mig på konsten att förklara hur helt bar under denna dag och kväll var. Jag ska bara njuta av eftersmaken.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0