Stackars mig

Idag har jag mest tyckt synd om mig själv. Inte för att nåt har hänt som rättfärdigar min självömkan. Nä nä. Jag är bara förkyld. Men jääklar vad det är irriterande! Min carbonara smakar ju inte lika gott då.. Buhu! Nej, men värre är att jag är trött för att jag inte kan sova när jag är täppt i näsan. Jag kan inte, och jag vill understryka kan inte, förstå hur folk kan sova när dom snarkar! Jag kan inte sova för att det blåser lite extra luft ur ena näsborren än vad det gör ur den andra. Hur kan man inte märka av denna intensiva irritation? Nån? Aja.. detta var ju intressant..
Ungefär lika intressant som att jag har endast ridit och pluggat idag. OCH! Tittat på 3 avsnitt av The Hills season 5! Oh its so gooood! Så jag tycker lite synd om mig själv också för att detta är sista säsongen.. Det är verkligen buhu.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Stackare, krya på dig! Tyckte väl att du gick lite tunt klädd under skärtorsdagsnatten. Man måste respektera övergången mellan vår och sommar. Allvarligt talat, inte skoj alls. Hoppas det går över snart! Kram på dig!

2009-04-14 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0