Puåsken 09

Jäjä då var den också över (pågående). Jag har haft en trevlig påsk. Inte för att jag kan säga att jag haft påsk, för mig har det mest bara varit en vanlig långhelg. Inget fan av varken högtidsmat, påskmust eller oranga och rosa fjädrar. Dock är påskägget en kär nostalgisk tradition. Fast nuförtiden får jag det i handen istället för att leta efter det.
Torsdags var en fin dag. Många återseenden faktiskt, och det gillar jag. Pratade med min bästiga vän Sean, träffade Ludde som jag inte gjort på år och dar, gick en runda på stan med Linnéa, och sen var det förfest med hela halva österänggänget. Sen var det utgång på T-baren, vilket var kul, förutom att min mobil hamnade i Glimåkra på nån konstig vänster. Nattade över i stan och åt världens mysigaste frukost vid soliga tivoliparken. Favorit i repris inom snar framtid!



  

ÅH! Jag får aldrig texten tillbaka till kanten! Linnéa hur gör man?!
Aja, igår var det också dags att fara hem till farsan för att fira kusin vitamin Jens halvvägs- till-60 födelsedag och för att äta lite ägg och dylikt. Det var gemytligt och när Jens fick en gura i present blev jag lite avundsjuk och ville också ha en. Den var fin.





Och påskafton firade jag med att köra en blå glassbil heela dagen.
Åkte till jubbet halv 8 och kom hem kvart i 9. KUL!
Dessutom måste jag tillbaka igen imorgon för jag har ju glömt hälften av kvällsrutinerna. KUL!
Men det kändes ändå bra att vara tillbaka bakom ratten.

GLAD PÅRRE!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hallå Fia! Anders tipsade mig om denna bloggs existens. Vad hade du för rutt på påskafton om man får fråga? Kan ha sett dig i en hemglassbil vid Vallarum/Fränninge området, men jag har väl fel eller? Kram på dig!

2009-04-12 @ 21:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0