Nu igen

Seriöst, vad har hänt med mitt immunförsvar? Jag är förkyld, nu igen! Jag är ju aldrig sjuk. Jäjä, det är bara till att bita i det sura äpplet. Det kan faktiskt vara så att jag har haft ett stort antal bollar i luften på sistone, och mina vita blodkroppar försöker säga till mig att jag ska låta några falla till marken. Men njaej så blir det nog inte. :)
Igår blev det till att plugga lite, ut och rida i det fina vädret, och sen så kom familjen Jezper Nilsson över på påskmiddag. Det är plattan i mattan 24 timmar om dygnet med dom ungarna alltså. Söötaste kidsen i hela vääärlden! :)
Sebastian och Olivia gick ut för att leta påskägg och för att klappa lite på Tage och den Stora Hästen.




Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0