knackered

Oh jag är helt totally knackered. Jag var tom tvungen att stanna på en P-plats vid Markaryd för att blunda lite när jag skulle köra upp till Jkpg idag. Men boy vad skönt det är att vara tillbaka i min lilla lägis! Efter att ha bott hemma i två veckor, insåg jag just när jag klev innanför dörren att jag faktiskt saknat min lya.
Idag har jag också hunnit med att tävla litta! Det gick bra, jag var felfri i både 110 och 120. Dock fick jag inget pris för att tydligen kan folk hoppa en bana på typ 10 sek. Men jag är nööjd, det var ju trots allt vår "första" 120. Ta en titt vettja!
Förresten har jag nämnt att jag längtar till sommarn?! Iiih, nu är det inte långt kvar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0