Förlåt

för att jag lägger upp ett nytt test, men jag orkade inte formulera alla händelser här just nu, så jag kastar in handduken och kör till med detta istället. PS. 1 April var en superdag! Lager 157, utflykt, fint väder och VG på tentan! DS.

Heter? Sophia
Var kommer du ifrån? Landet (Önnestad)
Hur gammal är du? 20 jordsnurr
När fyller du år? 13 maj
Tycker du om någon just nu? Svår fråga
Jag samlar på? Just nu; disk.
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Ringer du när du är arg/ledsen? Brukar inte ringa nån då. Ibland Linnéa.
Vilken tid gick du upp idag? 7.30
Har du sovit i din egna säng inatt? Det kan du hoppa upp och sätta dig på
Har du sovit ensam inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Hur svarar du i telefon? Hej det är Sophia
Vad ska du göra ikväll? Titta på flera Vänner-avsntt
Vad ska du göra imorgon? Träna, åka tåg och rida
Var vill du bo när du blir stor?  Skååne! (möjligtvis Göteborg)
Vad vill du bli när du blir stor? Affärsjurist, och så vill jag har mitt eget stuteri.
Är det okej att gråta? Nja.
När grät du senast? Förra fredagen.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren såklart
Laddar du ner musik och filmer från internet? Alltid
Skulle du göra om du vann en miljon? Världens tråkigaste svar, men lätt spara.  
Bär du glasögon eller linser? Nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Najj
Har du piercing? Nej
Har du tatuering? Ja
Vill du gifta dig? Kanske
Vill du ha barn? Ja om en halv evighet så
Solar du ofta? Endast på sommarn
Är du bra på att laga mat? Fruktansvärt värdelös.
Gillar du att dansa? Absolut!
Hur vig är du? Som ett kylskåp.
Vilken är din favoritglass? Summerdream, Center, och mjukglass.
Tror du på ett liv efter döden? Vet inte. Men energi kan ju varken skapas eller försvinna, bara förvandlas, så nånstans måste den ju ta vägen. Men ett liv är väl att ta i.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej

Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvälls!
Vilken ögonfärg har du? Blågrå
Vilka hårfärger har du haft? brunt i olika nyanser
Är du beroende av något ? Choklad
Senaste låten du hörde? Oh boy med Peps Persson
Bukar du bädda sängen? Nästan varje dag
Har du kysst någon under den senaste veckan? mm
Vad var det senaste du sa? jag sjöng med till Muse's låt Unintended.
Vem kramade du senast? Elin
Saknar du någon nu? Inte bara en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0