Förbluffad!

Det här kräver ett extra inlägg! Hur kunde det gå så bra på tentan? Jag förstår det verkligen inte. Jag har gått och oroat mig för U, men som tur var blev det inte så. Nån gång ska man ha tur, och detta var min gång. Verkligen. Jag menar, de enda lagar jag läste var RF och typ 5 kap i RO (i reklampauserna till Run's House dessutom). Jag och Frida gick och shoppade istället för att göra gamla tentor, och jag läste inte ens igenom alla paragrafer som jag använde på provet. Men som sagt, nån gång ska man ha tur! Och oj vad jag är glad att jag hade tur denna gången! Yippie! Jag tror till och med att det får bli en liten stänkare efter träningen ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så duktigt Sophia! Tycker du kan jättemycket, så verkligen inte bara tur!!

Ses snart in thaa city:P Kram

2009-04-16 @ 23:13:24
Postat av: Andreas

Är man en naturbegåvning så... ordet "tur" brukar användas för att få kommentarer från andra.. så jag håller med Anna... du är sååå duktig Sophia.. det verkar som att du kan jättemycket ju :P GRATTIS!

2009-04-20 @ 17:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0