Effektiv

Helt sanslöst hur mycket man kan hinna med på en och samma dag. Igår var en superdag! Sommaren har kommit till Notting Hill, här hoppar vi över våren helt och hållet. Igår morse när jag vaknat gick jag ut barfota i bara pyjamas och satt och njöt i solen. Skogen intill lät som en regnskog av alla fåglar. Myggen har börjat svärma. Men värmen sen! Igår kunde jag rida ut i bara en långärmad med upprullade ärmar, förra helgen var det dunjacka och halsduk som gällde.
Nu ska vi se. Igår hann jag med sovmorgon, en sväng på stan, och biblioteket, rida ut och hoppa runt på terrängbanan, träffa alla mina söta syskonbarn, gå på date, träffa pappa, hinna hem och möta upp en gäst, och gå på bio med Pernilla.
Vi såg Män som hatar kvinnor, och jag håller med resten av Sverige, den är väldigt bra. Man brukar ju bli lite besviken när man har läst boken som sen blir film, men icke denna gången. Se den!
Idag ska jag till Österlen på kalas. Ska nog försöka hinna med att öppna kursböckerna också. 
 

Tjo!

Kommentarer
Postat av: milla

Jasså gå på date! Där ser man:) Kram

2009-04-05 @ 21:49:45
URL: http://millanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0