Bowling

Igår vandrade jag och Frida ner från vårt vackra, grönskande berg för att möta upp Karin och hennes kompis Hanna utanför Idrottshuset för en turnering i bowling. Bowling är kanske inte det jag och Frida har mest talang för här i världen, men jag måste ändå säga att jag är väldigt nöjd med resultatet. Vi vann 1 av 3 omgångar, och jag fick 3 eller 4 strikes och Frida fick en massa strikes då och då! Under hemklättringen belönade vi oss med varsin glass, och jag kan meddela att Hemglass 91:a är mer välsmakande än GBs 88:a.





 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag längtar också!! jag gjorde en lista på itunes tidigare som jag döpte till Fia med en massa låtar som vi kan ha allsång till på småtimmarna!

2009-04-28 @ 19:01:21
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0