Duktig flicka

Idag har jag av två anledningar varit oerhört duktigt faktiskt. 1, jag tog med mig matlåda till skolan! Första gången jag inte äter ute sen jag kom till Jönköping, och det var för typ 5-6 veckor sen! Och det gick bra, jag blev inte avskräckt. Men det bästa med det hela är ju att jag har sluppit laga maten, utan mamma körde ett storkok igår innan jag körde upp. Så jag har 8 matlådor att förtära innan jag åker hem igen för att ladda om. 2, jag har varit med Elin på gymmet idag. Jag är väldigt nöjd med resultatet. Vi körde nåt 70 mins kondis-/styrkapass, och jag var nervös som fan för jag trodde att jag skulle dö. Jag har ju inte ridit på typ ett år och har inte varit särskilt aktiv nån annanstans. Men jag klarade hela passet med bravur om jag får säga det själv. Sen så har vi ju haft en föreläsning och ett seminaruim idag också. Helt otroligt vad man kan hinna med på en dag.

Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha, roligt att höra att du fullföljde dina matlådor..även om det nu inte var du som lagade..

Blev det gott käk? puss!!

2008-09-29 @ 22:51:29
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0