The craic is

Tja egentligen har det väl inte hänt så mycket. Jag har studerat så mycket jag bara har kunnat, men ändå har jag bara läst typ 150 sidor. Fy skäms på mig. Bibblan var inte ett särskilt bra pluggställe för mig. Jag tycker det är ganska kul att sitta och titta på folk och då får jag inte mycket gjort. Speciellt inte när en halvt döv gubbe kommer in och galer. Då gav jag upp. Och trots lite set-backs här och var så värmer det ganska gott om hjärtat fär tillfället.
Jag gjorde ett litet pit-stop inom Hemglass och där fick jag ett varmt välkomnande. Måste säga att det kändes lite nostalgiskt att sätta sig och backa ut glassabilen:) Det påminner liksom om hela sommaren 08. Och Killers album Sawdust får en bara att tänka på
glassabilen och dittan och dattan från sommaren.
Sen så ringer Sebastian och säger: "Fia gärna komma hem till oss ikväll", och trots att Olivia är snorig och hängig är hon med på noterna och säger att "Fia bäst". Mitt hjärta log ända upp till öronen:) Och nu när jag inte bor hemma längre säger Lucas "Fia bäst långt borta". Smarta kids det där:)
Filmkvällen i stan igår kväll var också mysig. Kass film dock, kommer inte ens ihåg vad den heter. Så kass var den.
Och snart ska jag ju ner till Lund och umgås med min bästis!
Nu har jag bara en sak kvar att tillägga: I crucified my enemy; my plug in baby.


C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0