Söndag 19 oktober

Nu är jag återigen tillbaka i Jönköping. Jag måste bara tillägga en liten parantes; jag har pendlat mellan skåne och jkpg i princip varje helg sen jag började läsa här, och det slår aldrig fel.. Det ska ta-mej-fan alltid bröja regna när man börjar närma sig Jönköping! Så, nu var det avklarat.
Igår hade jag mitt allra första möte med lille Jonathan! Han var liten, söt och sömnig. Han sov sig igenom nästan hela mötet. Det var jättemysigt att gå runt och vagga med honom, och som tur var så trivdes han nog ganska bra i min famn, för han blev iaf inte ledsen:)
Och så firade vi ju naturligtvis Lucas 4-årsdag med tårta, presenter och med att leka doktor. Man får ju passa på att vara patient, det är ju inte varje dag man får nöjet att få ett svärd i magen (spruta), spark i huvudet (nån sorts elektrisk stöt) och ett handritat ultraljud på min icke-existerande bebis i magen. Puss hej!

       

Kommentarer
Postat av: Lotten

Sött kid men hörru, är din hand en meter lång eller är Jonathan bara några cm lång? ;)

2008-10-20 @ 20:07:56
Postat av: Luddie

Sött kid, men hörru är din hand en meter lång eller vad är det frågan om? ;)

2008-10-20 @ 20:12:42
Postat av: Charlie Charlie

Oj. Var inte meningen att det skulle dubblas...

2008-10-20 @ 20:13:33
Postat av: Fiing

haha jag tror det är en kombi av båda:)som irländaren säger: mina händer är ett bevis på att jag är en "farmers daughter".

2008-10-20 @ 23:20:43
Postat av: Kajsa

En nallebebis!

2008-10-26 @ 16:12:00
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0