Så här är det

Helt plötsligt på måndagen bestämde jag mig för att pallra mitt arse upp till Jönköping igen, fastän jag hade planerat onsdag som departure day. 10 min efter att jag planterat mig i soffan ringde mobilen och beordrade mig att bege mig till gängets favvoställe "En grek och en italienare". Oj det var nästan som en family reunion nu efter att vi inte hade setts på 1½ vecka. Jag avnjöt iaf ett riktigt fantastiskt gott vin och babblade om veckans bravadet i Skaune. Alla hade vi skvaller att dela med oss och vi satt där i typ 2 timmar :)
Dessutom uppdagades det att det bara är 4½ vecka kvar till tentan!! Jes Im nervouus. Vår programansvarige sa idag att det är helt naturligt att runt 30-50 % kuggar denna tentan. KÄNNS BETRYGGANDE! Jag ska bura in mig i min cell och bli folkskygg de närmsta veckorna.
Men först ska jag hem igen till helgen och fira Sebastians och Lucas 4-års dagar! Dessutom kräver jag att Sandra ska få sin tredje solstråle till helgen, för nu har jag inte tålamod att vänta längre! :) Jag tycker inte om förseningar, och 2 veckor tänjer ju verkligen på mina gränser. Så nu är det snart 4 kära syskonbarn i min besittning!
Nu ska jag lyssna på lite låtar som har klampat sig in på min favvo-lista, och skriva en önskelista till tomten! Bäst att vara ute i god tid så man hinner skriva ner alla prylar man behöver nuförtiden.
PS. Två av mina bästaste vänner från Irland belyste mig om att de kanske svänger inom my place nästa sommar! Hoppas! :) DS.

4 år den 16 okt!
Sebastian 4 år den 16 okt!

4 år den 19 okt!
Lucas 4 år den 19 okt!
Fyllde 2 den 28 maj!
Olivia fyllde 2 den 28 maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0