Ny lägenhet

Wohoo i allra högsta grad! I torsdags kirrade jag en ny lägenhet! En liten etta på 26 kvadrat med en egen liten uteplats. Alldeles lagom för mig. Så jäkla skönt att veta att man snart(?) kan komma ifrån detta ruttna råtthålet. Jag är så himla excited! PLUS att jag kommer bo granne med Frida! Stort plus.
För övrigt har jag varit på hästtävling hela fredagen och lördagen. Det är lite bitterljuvt måste jag säga. Ljuvt för att jag får se mina älsklingar och att det går bra för dom. Men bittert för att jag saaaknar det så mkt! Åh, bara att så och frysa och rengöra leriga benskydd är tilltalande just nu haha. Mamma får helt enkelt köpa häst till mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0