fääsht

Fest hela helgen! I fredags var det dags för Linnéas och Karls inflyttningsfest i deras tillhåll i Lund. Och vilken tillställning det blev. Heeelt smockat med folk! Serry, reviret blev ganska inskränkt. Fast jag höll till ganska mycket i dansrummet, och i början var det inte så mkt folk som vågade sig dit så där kunde jag rocka loss till kära 90-tals hits. Och jag blev lite chockad nu när jag tio år efter förstår texten till Bobby Brown-låten. Annars var det intressanta filosofiska samtal på balkongen om MOQ med allvetaren Ivarsson haha.
En inblick

Och igår var det till att städa upp efter det roliga och skynda sig hem och panikäta. Kom på att det inte skulle vara gjutet att sluka en vinflaska på en mage som varit tom på typ 17 timmar. Så sen begav jag mig till Christian den fjärdes stad och kalasade till det med Linda. Vi befann oss på Banken och dansade till bandet som såg ut som The Darkness-wannabes. Jag kollade lite snett på dom när ledsångaren sa Uh? Killers? Vad säger du? Vilka är det?. Jag bara pläjs.

Kontentan av helgen: Mycket gemytligt, och kom på att jag inte träffat di gamle vanliga kompisarna, utan det har varit kära återseenden av folk jag inte träffat sen typ gymnasiet. Och en som jag inte träffat på typ 10 år! Och en massssa nytt folk. Sånt är verkligen kul!

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

oj, låter som att du inte hann äta på BK i Lund... illa. men tack igen för att du kom!! Och nu citerar jag Karl " Fia är som ett party på två ben." Det du!

2008-10-12 @ 17:23:46
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Fiing

nej det gjorde jag inte.. awh nu blir jag rörd:)

2008-10-12 @ 17:33:09
Postat av: Luddie

Pläjs!

2008-10-20 @ 20:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0