Ändrade planer

Jag som skulle plugga hela kvällen.. men det funkar inte så bra när min vägg-i-vägg-granne spelar musik vääldigt högljutt. Men jag kan inte gå in och klaga för han spelar ju MUSE!! :) Man vill ju inte hacka på nån som har så otroligt bra smak.Plugga ska jag ändå göra resten av helgen, så jag kommer ändå göra mig förtjänt av att inte läsa nu.
PS. Det är bäst för mina kompisar att börja digga Muse så jag kan släpa med dom på konsert snarast möjligt. (Ta åt dig, du som läser.) DS.

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA! JOBBIGT LÄGE!

2008-10-25 @ 18:43:53
Postat av: H

Haha du får ha undervisning med mig då ;)

2008-11-04 @ 21:17:49
URL: http://iahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0