Vad har hänt?

Va fasen? Nu börjar jag bli riktigt orolig.., jag tycker det ska bli mysigt med jul!!!!!!!!
Jag välkomnar snön till och med. Fast kylen förkastar jag fortfarande. Tänk dig när allt är helt täckt i vitt och det knastrar under fötterna. I år kan jag ju hoppas på annat än slask, nu när man bor här uppe. Men julpynt, jullukten, julstressen och allt det där får mig inte på dåligt humör längre. Det finns hopp för mig! :) Mest ser jag fram emot småttingarnas glada ansikten och Kalle Anka kl. 15.00 den 24 december. Inte för att Kalle är så bra längre, men det är traditioon!
Dock gillar jag fortfarande inte julmarknader. Det var en julmarknad i vägen för mig när jag skulle gå till skolan idag, och jag blev smått irriterad. Och jag ser heller inte fram emot att köpa julklappar, det är jag ju så hopplöst dålig på. Och julbord är inte heller så gott. Annars är det bra! Snart advent, lucia och sånt med. Herrejisses!





Kommentarer
Postat av: Linnéa

woho!! julmys!

2008-11-17 @ 08:59:13
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0