Jag är sämsta på rubriker

Jag har velat uppdatera min blogg hela helgen, men varje gång jag påbörjade jobbet gav jag upp eftersom jag har varit superdålig på att ta bilder, och det är så tråkigt med ett inlägg utan bild. Men nu ska jag banne-mej fullgöra min prestation efter ett oskäligt dröjsmål. (Shit, jag har blivit en sån AJ-nörd)

Hmm i onsdags skulle jag och Helena hem till Karin och äta gott med ett glas rött till, och naturligtvis slutar det med att man sticker till kåren och muppar sig. Vi hade roligt, och det var lagom. Extra kul var att jag för en gångs skull fick höra trogna 90-hits strömma ut ur högtalarna! Som typ Mr. Vain och Everybody Get Up med Five.
   Fredagen var också jättelagom. Efter lite plugg och gymmande bar det av till Kristianstad för ett bio-besök med världens bästa Linnéa. Vi såg på Patrik 1,5 coh den var som man förväntade sig. Bra. Ibland är det skönt med en lätt film där man vet vad man har att vänta sig, så att man slipper att sitta och undra över vad som händer näst eller kopplingen mellan A och B. Sen körde vi hem till min stuga och tillagade en magnifik måltid. Det stod pasta med lax täckt av örter med tillhörande grönsaker och stekt halloumi på menyn. Många chockar på en gång! 1. Jag lagade mat, och det var trevligt(!!) 2. Jag äter halloumi. 3 Jag klarade att skapa eld i kaminen. 4. Och på söndagen lagade jag mat till mina matlådor, på mitt eget initiativ och utan hjälpa av mamma. Denna gång var det carbonara, pastagratäng och kycklingpaj som gällde. Jag är stolt som en tupp btw.. Lägger upp nån gammal bild på nämnda personer.
  
Helena och Karin                                                                           Linnéa och jag



Puss hej

Kommentarer
Postat av: H

Haha vilken otroligt tjusig bild du har hittat ;) Är det gym som blir ikväll ellör?! :)

2008-11-11 @ 08:58:18
URL: http://iahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0