Fresh start

Nu börjar en ny vecka, och det ska bli en fresh start på den nya kursen som inleds imorgon. Det ska bli skönt att börja på något nytt, men kursen verkar skittråkig - verkligen inte min grej. Arbetsrätt. Ja, jag fattar att det är synd om arbetstagarna och facket är everybodies salvation! Blä. Som tur är varar den inte lika länge, så vi kan börja om på nytt igen hyfsat snart.
Ser fram emot veckan, det ska bli en massa mys har jag bestämt.
Var hemma en sväng i Notting Hill och allt var som vanligt. Oh! Jag har fått leka Cupid och det blev lyckat! Skitkul:) M&M, det är ju som gjutet. Har också redat ut några grejor, så när jag får veta att jag fått G på tentan så finns det ingenting som jag kan klaga på. Då är allt bara bra liksom. Fast det där G:et känns tyvärr ganska avlägset just nu, eftersom jag så sent som i eftermiddags kom på en till fråga som jag svarade fel på. Typsikt.
Men den allra bästa nyheten är att jag ska bli gudmor!!! Whhaaa!! Värsta hedersuppdraget utan dess like! Jag ska bli lilla Jonathans skyddsängel. Hihi.
Peace out

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hihi, gudmor Fia!

ps. om du behöver skratta lite - titta på Johan Glans world tour of Skåne. Finns att ladda ner och att hyra.

ps2. jag längtar tills jag ska bo hos dig i januari!!

ps3. puss!

2008-11-24 @ 10:12:31
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0