Buhuhu

Jag är sjuuuk. Och det är så fruktansvärt tråkigt att jag håller på att smälla av! Jag har legat och tittat på TV hela dagen, och nu kryllar benen av myror. Men vad kan man göra? Snart börjar 2½ män, och det är ju roligt.
Jag ringde till vårdcentralen och sa att jag nog har halsfluss och feber och hela fadderuttan, och då fick jag veta att har man inte så pass ont i halsen att man inte kan äta så får man inte penicillin. Jag bara öh? Så jag fick nöja mig med ett paket Ipren. Mamma blev "förrebannad" (med rullande r) så jag blev instruerad att ringa tillbaka imorgon och säga att jag inte kan äta längre. Skönt att jag känner mig ganska lugn inför tentan, så jag slipper känna mig stressad med det nu när jag är lite handikappad.
Nu ska jag lägga mig i soffan och ha temperatursvängningar á la klimakterie.

Må bra!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

sjuk?!?! du?! vad har hänt med ditt imunförsvar? hehe, ingela är king.

2008-11-12 @ 20:51:50
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Krya på dig! usch hata halsont

2008-11-12 @ 22:23:21
Postat av: Fiing

jag vet! jag har brutit mitt "jag har inte varit sjuk på fem år"! det är fruktansvärt!

2008-11-13 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0