julahilgen

Jag har haft en ovanligt angenäm jul! Den har varit mysig, glad, lugn och god. Som jag tidigare anfört så var lite släkt över på lilljulafton och då var det kul att se småttingarna glada och förväntansfulla. Men sen på självaste D-day var det skönt att vara en liten skara med bara vuxna. Vi umgicks och hade det trevligt. Och igår var det ju juldagen! Det var kul! Jag älskar att komma hem och träffa di gamle, och se folk som man känner till här och var. Och att känna till stan. Jag älskar att känna mig hemma. Det var några nunor jag saknade på dansgolvet dock, men man kan ju inte få allt! :)
Kontentan av det hela är att jag nog har fått en lite hälsosammare inställning till julen. Dåliga minnen ersätts av fina.
Pernilla och KK i Pärans nya lägis!

Klätterapa Sebastian.

(Inte så relevanta bilder, men jag har fel minneskort till hands, så det får nöjas med detta)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

meh! shit. jag är riktigt impad av den där lilla klätterapan!

2008-12-27 @ 12:36:52
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0