årsdag!

Grattis min lillasyster Cecilia som fyller 16 år idag! Hon är ju i Amerikat för tillfället och hade hon varit medborgare hade hon facking fått körkort och bil nu. Känns helt galet, hon är ju fortfarande liten. För mig iaf:) Men det är dags att börja övningsköra iaf! Alltid nåt.
För det andra är det 4 år sen jag krockade med moppen. Mina två klaraste minnen är att jag var superledsen för att de skulle klippa upp min nya älskade jacka, och att jag var skitorolig för att min spanskalärare skulle bli sur för att jag inte kunde komma på läxförhöret. Kom för övrigt på att jag har varit med om två olyckor och att Lotten har varit min passagerare i båda. Förlåt.
Yay!

Kommentarer
Postat av: Jezper

Grattiskramar från storebror!!! Saknar dig men vi ses väll snart.

2008-12-09 @ 22:09:01
Postat av: Charlotte

Hehe det är okej Fia, don't worry. Saknar dig för övrigt!

2009-01-03 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0